CONCURS DE TEATRE 2018

CULTURA I FESTES

Concurs de teatre del patronat parroquial

Dia i hora: Del 14 de gener al 25 de febrer de 2018
Lloc: Patronat Parroquial
Organitza: Patronat Parroquial Esparreguera i Ajuntament d'Esparreguera
Col·labora: Cal sant, Ferreteria masip, Casa cuscó, Espavila

El vuitè Concurs de Teatre del Patronat Parroquial porta el nom d'Enric Gili i Bas. Una persona afable i de tarannà tranquil, que des del 1995 ha donat en tot moment suport a l'entitat. Inicialment va formar un grup amb Mn. Joaquim Vives, Joan Reynés i Joan Parera, per tirar endavant l'entitat i gestionar tots els moments: els bons i especialment els difícils. Forma part de la Junta del Patronat durant molts anys amb el càrrec de Tresorer, i va continuar gestionant els rebuts dels socis després de deixar el càrrec. Va participar en l'edició dels estatuts del Patronat i en l'actualitat està sempre a disposició del President del Patronat per qualsevol gestió.
Programació:
14 de gener de 2018 - La cançó de les mentides