CONCURS DE TEATRE   2012

2n cConcurs "Eugeni LLopart Ros"

• 15/01/12 a les 18h: "No et vesteixis per sopar"

Kiut Teatre (Terrassa)

• 21/01/12 a les 18h: "L'Auca del Sr. Esteve"

L'Ull de Bou (St. Esteve Sesrovires)

• 29/01/12 a les 18h: "Diner negre"

Bell Lloc (Sant Pere de Ribes)

• 05/02/12 a les 18h: "Converses amb la mama"

Dramàtica Círcul Catòlic (Badalona)

• 12/02/12 a les 18h: "L'Auditor!"

La K-mama (Calafell)

• 19/02/12 a les 18h: "Veus les línies?"

Punt i Seguit (Terrassa)

• 25 a les 22h i 26 de febrer 18h: (Fora de Concurs)

"Ai, Pare, Perdoneu-me!"

de Maribel Masip El Coverol (Esparreguera)

GUANYADORS CONCURS TEATRE 2012

ACTA DELS PREMIS DEL CONCURS DE TEATRE

"PATRONAT PARROQUIAL D'ESPARREGUERA"  2n CERTAMEN 2012

"PREMI EUGENI LLOPART I ROS"

Reunits els membres del Jurat del 2n Certamen del Concurs de Teatre en català "Patronat Parroquial d'Esparreguera", considerant les actes dels vots emesos pels seus membres les puntuacions obtingudes i els vots emesos pels espectadors en la votació popular, fem constar que els guanyadors dels premis han estat:

- Premi a l'actor més jove del concurs a l'Albert Domínguez del grup L'ULL DE BOU de Sant Esteve Sesrovires, per la representació de l'obra "L'Auca del Sr. Esteve".

- Premi a la més votada pels espectadorspel grup BELL LLOC de Sant Pere de Ribes, per la representació de l'obra "DINER NEGRE"

- Premi a la millor actriu de repartiment per laMontserrat Rovirosa, del grup LA K-MAMA de Calafell, pel paper de Sra. Botina a "L'AUDITOR".

- Premi al millor actor de repartiment pel TOMÀS CACHINERO, del grup LA K-MAMA de Calafell, pel paper de Jutge a "L'AUDITOR".

- Premi a la millor escenografía i muntatge pel grup DRAMÀTICA CIRCUL CATÒLIC de Badalona, per la representació de l'obra "CONVERSES AMB LA MAMA".

- Premi a la millor direcció per l'Eloi Falguera del grup PUNT I SEGUIT de Terrassa, per la representació de l'obra "VEUS LES LÍNIES?".

- Premi a la millor actiu Principal per per la Mª Ángeles Peinado, del grup KIUT TEATRE de Terrassa, pel paper de Susana, La Cuinera a "NO ET VESTEIXIS PER SOPAR".

- Premi al millor actor principal per, Francesc Falguera, Carles Gutés i Jordi Romanos del grup PUNT I SEGUIT de Terrrassa, pels seus papers de Sergi, Joan i Marc a "VEUS LES LÍNIES?".

- 2n. Premi de grup, amb una remuneració de 500 €, pel grup la K-MAMA de Calafell, per la representació de l'obra "L'AUDITOR".

- 1r. Premi de grup, amb una remuneració de 750€, pel grup PUNT I SEGUIT de Terrrassa, per la representació de l'obra "VEUS LES LÍNIES?"